FELANMÄLAN AV PRODUKT/INSTALLATION
-
Felanmälan för kanaler och utrustning.
Denna felanmälan gäller för dig som har problem med att få in dina kanaler, upplever andra problem med din utrustning, eller har särskilda önskemål. En tekniker kommer att granska din förfrågan och bedöma om en reparation eller installation behövs. Därefter kommer du att få en offert som uppskattar kostnaderna för eventuell reparation eller installation, inklusive reservdelar.
-
Teknisk onlinehjälp.
Om du önskar teknisk hjälp online, vänligen markera rutan för "Teknisk onlinehjälp". Denna tjänst kostar 200 kr för en 15-minuters session.
Viktig information
All återkoppling sker via e-post. För att inte missa viktig information, se till att kontrollera din skräppostmapp regelbundet.
OBS!
Använd detta formulär om du har problem med produkter som är inkopplade till din TV, såsom digitalbox eller hemmabioanläggning. För specifika problem med själva TV
, vänligen använd formuläret "Kostnadsförslag TV".
För att komma till formuläret "Kostnadsförslag TV", klicka här.